Про себе

Чубінська   Богдана    Володимирівна




Дана народження: 31 травня 1975р.


Освіта: вища.

Закінчила Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка.
 
Спеціальність: вчитель біології, валеології та основ екології.


Місце роботи:  Жовтанецький НВК 
                                "ЗНЗ I-II ст. - ДНЗ"


Педагогічний стаж: 15 років.
 
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.
 
Педагогічне кредо: «Хто вирішив вчити інших, ніколи не повинен припиняти навчатись сам». 







Я -  педагог і особистість


Багато  моїх колег  говорять про те, що свою професію вони обрали ще в дитинстві, а я відчула бажання бути вчителем вже після закінчення школи. Швидко минуло пять років навчання у вузі і – ось я  вчитель. З перших  днів роботи в школі мене турбувало три питання: що я зможу зробити як вчитель-предметник, чи  стану для дітей людиною якій можна довіритись, чи  залишу я свій добрий слід в житті випускників? Шістнадцятий рік намагаюся працювати так, щоб можна було відповісти: так,  я  можу.

У дітей з біологією асоціюється щось близьке і знайоме. Вони часто вважають, що знають багато про рослин і тварин. Моє завдання як вчителя – відкрити ще до цього часу їм невідоме, загадкове і таємниче. Ми подорожуємо далекими  країнами і материками, буваємо в царстві живих організмів, в науково-дослідних лабораторіях, розважаємось і мріємо. Я не тільки пояснюю матеріал, а  й  є містком між двома берегами: «наукою» і «життям». І таким чином намагаюся переконати  моїх учнів у тому, що знання з біології стануть їм потрібними і корисними у різних життєвих ситуаціях.

Всі ми знаємо, що однакових дітей немає і у кожного свої можливості і таланти. Іноді учневі складно дається вивчення предмету, проте він надійний і артистичний у виховних заходах. Вчителю необхідно зрозуміти, що в учня виходить найкраще і розвивати його в цьому напрямку. Особливий дар учителя - це зробити складне простим. Зрозуміле пояснення, посильні завдання, цікава форма роботи, розвиток мислення, своєчасна допомога і доброзичливе ставлення знімають напругу в навчанні. Нагородою нам за працю стає доброзичливість, тактовність, щирість у поведінці учня і його успіхи у навчанні.

 У перші ж роки роботи у школі  я зрозуміла: хто вирішив вчити інших, ніколи не повинен припиняти навчатись сам. Це стало стимулом для постійної роботи над собою. Сучасне життя з його швидким темпом і змінами тільки сприяє цьому. Деякі методи роботи стають відомими на курсах або зі спеціальної літератури, деякі прийоми виникають безпосередньо в процесі роботи. Багато що вчителю дають діти. Не секрет, що навчання - це дорога з двостороннім рухом. Завдяки учням, народжуються нові думки та ідеї. Звичайно, іноді складно відхилитися від того, що вже так добре виходить і освоювати нові технології, але, на мій погляд, не можна вчити іншого, якщо сам стоїш на місці.  Головне в роботі педагога - не бути байдужим. Дитині цікава людина широких поглядів з багатим кругозором  і почуттям гумору. Дуже сподіваюся, що стану в житті своїх учнів тим учителем, якого вони будуть згадувати з любов'ю і вдячністю.


E-mail: chubinskadana@gmail.com




 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар